Post by tosmamalassrea on Feb 18, 2022 21:03:29 GMT -8
------------------------------------------
▶▶▶▶ Kitten Match ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Kitten Match IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ snyder mange mønter ▞▞▞
▞▞▞ Kitten Match 2022 version ▞▞▞
At have det sjovt, men ikke særlig vanedannende.....hvilket kunne være en god ting. Jeg kan ikke huske, hvornår jeg lavede dette indlæg, men jeg går ud fra, at jeg har spillet @mindst et år. 20/1/22 OK, jeg er officielt afhængig nu 😉
Jeg nød virkelig spillet i begyndelsen, men efterhånden som jeg er kommet videre i niveauerne, er det umuligt at slå niveauerne uden at foretage køb for hvert niveau. Især hvis du har statuer at ødelægge. Dette er især frustrerende, da du også skal opfylde andre udfordringer som at udfylde alle felterne eller ødelægge blokke. Helt ærligt, så tror jeg, at du ikke skal købe noget i et gratis spil for at spille de højere niveauer. Jeg har også oplevet at spillet fryser flere gange. Det stinker.
Jeg elsker virkelig dette spil, fordi jeg har en meget sød kat og har et hus og en villa..men når jeg når et meget svært niveau, og jeg stadig sidder fast i det svære niveau... så opgrader venligst dette spil, så det er ikke svært at hæve niveauet for at gå til det næste hus ..
Jeg føler, at dette spil er lavet til mig! Jeg elsker absolut killinger, og jeg elsker dette spil. Der er ingen uønskede annoncer. Alene det fortjener en stjernebedømmelse. Spillet er bare fantastisk! 😻
Elsker det
Der er slemme commits som denne person stillede et spørgsmål, og den sidste kommentar fra killing match var "undskyld for dit tab" forbløffede mig, så mange mennesker havde problemer med kattebokse eller at komme ind på venners værelser og sagde under opbygning eller i mit tilfælde Jeg købte 2 starter bundter og gav dem min e-mailadresse billeder af bevis for, at jeg købte dem, og derefter intet svar, før jeg spurgte dem, hvad der foregår, så kom tilbage og siger, at de ikke kan finde min e-mailadresse, så jeg er løbet tør for min $ $$$ plus ingenting
Killingerne er søde i dette spil, og niveauerne er ret hårde, men jeg kan godt lide at spille hårde spil, og dekorationer er meget rart, bare én ting er ikke godt i dette spil, at de kun giver 3 muligheder for at vælge og renovere, i det mindste skal de give 5 muligheder
Jeg kan godt lide dette spil. Killingerne er søde!! Jeg ville give den en femmer, men jeg skal passe på mine penge, da jeg er pensioneret. Jeg har fundet en måde at omgå spillet på, men 900 mønter for at afslutte et spil er lidt meget. Jeg kan ikke lide, hvordan de har ændret kamp 3-kampene. Min favorit er match 3, som du sætter på afslappet tilstand og kan tage din tid. Jeg er ikke særlig vild med dette rydde brættet i 24 (eller hvad antallet af træk er). Det meste af spillet er bedre end noget af det andet match 3. 😹
Så sød!
Uden at bruge penge kan du ikke slå niveauer. Jeg har været på ét niveau i 2 uger. Jeg har dobbeltbolde, bolde med alle mulige kombinationer, kan ikke vinde. Grådigheden for os at bruge i dette spil er latterlig. Hvert spil skal kunne slås uden boosts eller mønter. Dette niveau er umuligt at slå uden at bruge en masse penge. Brikkerne falder hurtigt nok, og jeg må vente på, at åen bærer dem rundt. Jeg brugte hvert løft & hver mønt & blev syill tilbage med 2 tokens, ikke engang på
Airstrip levering er latterligt. Jeg får hele tiden andet end indretning! Møntbelønninger er for lave. Tiden til begivenheder er for kort med et skørt belønningssystem. Kontantbelønninger til er lave.
Jeg har aldrig rigtig forstået kærligheden til match 3-puslespil som Candy Crush og Best Fiends, da de aldrig rigtig virkede så sjove. Jeg var i sagens natur mistroisk over for dem, da deres markedsføring også var så overdreven. Jeg er overbevist om, at et spil skal kunne stå på sin egen fortjeneste, hvis det er godt. Cue Kitten Match - prøvede det og håbede, at det kunne være bedre, da markedsføringen var rimelig og grafikken var sød! Det er fantastisk, er ikke rigget til at kræve kontantkøb for at udvikle sig, og annoncer er korte eller undgåelige!
Et godt spil, men annoncerne er irriterende. Spillet er ez du ved, at jeg nogensinde taber, og killingerne er søde, jeg elsker spillet, ja på YouTube, jeg ser altid killingens match, jeg græd lidt, og ejeren fodrede og gudskelov killingen er på det sikre sted, alt hvad jeg vil sige.... 💜❤️🥺🙏 Og pas på din familie og kæledyr.
Igen, jeg ELSKER ABSOLUT dette lille spil, og katte er mit yndlingsdyr, søde og sjove; OPDATERING; ELSKER STADIG spillet, men de sidste par opdateringer fik det til at virke forkert, forhåbentlig vil denne opdatering rette op på problemet med brættet....
Det er sådan et sødt spil. Jeg har nydt det. Jeg har ikke spillet i et stykke tid, men jeg har det på samme måde som før. Historien holder mig all in for at spille.
小貓愛消除 解謎 nuvq
Dette er virkelig et fantastisk spil! Det er dog kun beregnet til folk, der kan købe forstærkerne i spillet. 900 guld for ét liv er latterligt. Jeg ser annoncer så meget som muligt, og det er STADIG ikke nær nok guld til at fortsætte med at spille. Arrangementerne er gode og sjove, men ekstremt svære at komme nogen vegne uden igen spilforstærkere. Jeg kan ikke købe, da jeg er handicappet og har en fast indkomst. Så du vil måske overveje at gøre det lidt nemmere for folk som mig.
Sjovt, sødt, nemt i begyndelsen, derefter gradvist sværere. For kataolikker.
Jeg plejede at elske alt ved Kitten Match. Jeg har siddet fast på niveau 1377 i over 2 måneder. Jeg prøver, indtil jeg er ude af liv hver dag! Jeg har prøvet alle boostere og kombinationer af boostere. Jeg er ved at afinstallere dette spil. Det gør mig ked af det, fordi det var mit yndlingsspil indtil dette.
Annoncerne fundet på andre apps, der opfordrer dig til at downloade dette spil, er fuldstændig forfærdelige! En kat falder ned fra himlen og dør foran sine killinger, du tager en killing med hjem og taget falder oven på den, det er bare forfærdeligt og dette spil bør ikke downloades.
Jeg elsker det! Men hvorfor jeg gav den 4 stjerner, er den musik, men jeg elsker kattene
Det er meget sødt, og hvis du elsker puslespil, er det en fantastisk måde at holde sig travlt
Jeg gav en stjerne for en annonce, jeg fik for dette spil, der viste en animeret katmor i en kasse, der blev samlet op af vinden fra en storm og faldt ihjel og blødende på jorden, mens hendes to killinger græd. Dette er fuldstændig ulækkert og burde aldrig have været godkendt. Hvis børn ender med at støde på denne annonce, vil de blive knust, når de ser den. Skam den, der mente, at dette var okay at vise i en annonce!
Jeg nedgraderer min anmeldelse. Jeg nyder dette spil meget. Men at gøre fremskridt er meget frustrerende, fordi der ikke er nok gratis belønninger. Jeg har ikke overskud til at købe boostere. Jeg er en voksen, der arbejder overarbejde plus hver uge. Det er virkelig ikke særlig rart at opfordre os til at deltage i særlige begivenheder, men gøre det så, at det er meget svært at vinde. Jeg ville have Maneki-Neko, ikke en kattebold! En kattebold er.en meget billig trøstepræmie.
Jeg måtte starte forfra, da jeg fik en ny telefon. Mine fremskridt stemte ikke overens med Samsung Smart Switch. Det er virkelig ærgerligt, fordi jeg havde brugt så mange penge på disse præstationer i løbet af det sidste år. Jeg havde afsluttet hvert niveau. Men det er stadig et meget sødt spil, så jeg har tænkt mig at gøre det om.
Jeg elsker dem, jeg føler bare, at nogle af niveauerne er svære og tager mig tid at fuldføre
Sjovt, afslappet, familievenligt spil. Nogle af de matchende niveauer er virkelig, VIRKELIG svære, tho! Alt i alt har jeg det sjovt og nyder spillet meget. 👍😊😻
Kitten Match Sestavljanke rqtv
Kitten Match Παιχνίδια παζλ dfho
MEGET vanedannende. & SØDT SPIL. JEG ELSKER DE FORSKELLIGE TING, DU KAN GØRE PÅ DET. LIDER OGSÅ AT INDRETTE.
Dette spil er sødt, men jeg er virkelig slået fra af spil, der konstant forsøger at suge dine penge lige ud af din tegnebog! Du kan bare ikke spille dette spil uden flere salgstaleskærme, før du rent faktisk kan spille spillet. Ingen konkurrencer for at vinde boostere, du har brug for. Disse apps skal tage en seriøs lektie fra cookie cats blast! Afinstallerer, fornærmet og træt af så mange salgstaleskærme!
forbløffende, du kan låse op for nye andre katte og endda vurdere folks fremskridt!
Bake it Dažādas spēles han
Elsker spillet indtil videre. Kattene er søde, jeg håber dog, at jeg kan omdøbe hver kat..
パズにゃん パズル gvv
Skal købe ting for at komme nogen steder skuffende.Dec 2021. Gratis genstande ophævet af begivenhedsafbrydelser og skift frem og tilbage fra rum til begivenheder for at matche spil. Jeg elsker grafikken, men en 2 minutters booster dør hurtigt med al skiftet. SOM EN KATTE-ELSKER ER DINE ANNONCER BERØRENDE. først redder du katten, så taber du et tag på ham???###@@@. spiller aldrig dette spil igen. Jan 2022 Annoncer for dit spil viser stadig killinger, der dør.
Niveauerne er for svære at klare uden at skulle købe powerups
Dette var et spil, jeg virkelig nød at spille. Nu ikke så meget. Jeg køber pakker betaler for dem og får dem aldrig tilføjet til mit spil. Jeg har prøvet hele dagen for at nå support, men alt jeg har fået er, at du ikke har noget internet! Jeg ved godt, at det ikke er rigtigt, for jeg har internet. Jeg vil have det, jeg har betalt for, og jeg vil gerne være i stand til at uploade for at understøtte min pakke, jeg køber, og min Google play-kvittering i form af skærmbilleder af begge. Jeg afinstallerer dit spil, når jeg har modtaget det, jeg købte i dag.
For det meste er det fornøjeligt 😉 men som alle andre kampspil .... kommer hårde niveauer for ofte, før du kan samle mønter. Jeg forstår, at du har brug for flere til at bruge penge for at holde spillet i gang, men GI OBS EN PAUSE
Prøv måske at gøre det lidt sværere næste gang, men på bagsiden er dit spil 👌 fantastisk 😊 👌 👏 👍🏼 😍 💖 😊
Søde og sjove
Jeg bruger en del penge på at spille dette spil, men de gør det meget svært at vinde nogle niveauer, du skal enten bruge mange penge eller spille det 20 30 gange for at vinde et niveau. Det er sødt og sjovt. Jeg elsker dette spil.
Efter min mening guider denne app dig på en måde om, hvad du skal gøre og alt, så jeg gav det fem stjerner fremragende spil
Dette spil er vanedannende. Efter min sidste opdatering på den halter den og fryser meget. Ikke glad
Den har katte, jeg vidste, at jeg havde brug for den, og den har leveret fuldstændigt. Jeg tror, det oprindeligt er kinesisk eller noget, så oversættelserne er lidt underlige, men jeg kan ret nemt finde ud af, hvad kattene siger. Jeg ville ønske, at tidligere katte dukkede op på senere steder, men jeg har mit klubhus.
Jeg nød dette afslappende søde spil, men lige siden opdateringen vil det ikke oprette forbindelse til internettet. Jeg troede, det kunne være en opdateringsfejl, så jeg geninstallerede spillet, men nu har jeg lige mistet alle mine niveauer, og det vil stadig ikke oprette forbindelse til internettet, så jeg kan ikke gendanne mine niveauer. Inden da var det virkelig afslappende og ingen p2w! Niveauerne varierede i både stil og sværhedsgrad, så det var altid sjovt for mig.