Post by tosmamalassrea on Feb 18, 2022 21:24:18 GMT -8
------------------------------------------
▶▶▶▶ Talking Tom Hero Dash ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Talking Tom Hero Dash IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ koodit rajoittamaton resurssi ▞▞▞
▞▞▞ Talking Tom Hero Dash 2022 version ▞▞▞
Oikeasti peli pysähtyy ja jäätyy. Korjaa tämä tai poistan asennusta
Peli jäätyy jatkuvasti. Minun täytyy käynnistää se uudelleen useita kertoja. Rakastan peliä, toivon vain, että voisin todella pelata sitä.
Hidastaa, kun se sanoo, että puhuva tom hero dash ei vastaa, se vain ärsyttää minua ja häiritsee aina, kun annoin sinulle palautetta etkä vastannut, tämä peli on perseestä😪😪😪
Pidän tästä pelistä, mutta jokin on vialla. Kyse on asuista. Asuilla ei ole voimaa. Voisitko korjata sen, kiitos.
Tämä peli on melko hyvä, mutta kun kaikki paikat on rakennettu, ei ole mitään tekemistä ansaittujen kolikoiden kanssa, mikä tekee siitä tylsän, minkä vuoksi annoin sille kolme tähteä
Talktalk APK Lataa Android
Tämä peli on erittäin mukava
Ehdottomasti paras tapa päättää huono päivä👌👍
Tykkään puhua tom hero -sarjakuvasta, mutta tämä sovellus saa tablettini lakkaamaan toimimasta ja se on erittäin ärsyttävää, vaihda ongelmaan
Se on erittäin hyvä peli, siinä on uusi animaatio ja sen paras tom-sankari pelastaa kaikki hahmot, jotka ovat uusia tässä animaatiossa ja se on erittäin hyvä peli, nauti pelistäsi ja ole onnellinen😇😇😇
Lataus on kauheaa, en voi koskaan pelata, joten palaan aina takaisin alkuun, tämä peli on vaikeaa
jos ei ois mainoksii on kivaa
Tämä peli on paras peli lapsille ja jos he haluavat olla supersankari mielikuvituksena, se on niin hauskaa ja helppo pelata
Talking Tom Hero Dash Δράση chfa
Tässä pelissä oli niin paljon virheitä. Niiden tehtävänä on tappaa 18 lentävää pesukarhua ja en löytänyt yhtään lentävää pesukarhua. Pelasin tätä 1 tunnin ja 1 en löydä ainuttakaan lentävää pesukarhua
Sen hyvä, mutta glichy toisessa vaiheessa the beach.like kun napautan pelata tabletillani se glichs.plz korjata tämän Annan enemmän palautetta.ps tämä on lähetetty samana päivänä, kun latasin pelin.pps jatka hienoa työtä.
Strike Force- 1945 War Arcade xcnf
Se on ei minulle, en tiedä teistä, mutta tom hero -pelini kaatuu minulle, se itse asiassa saa puhelimeni pysymään jäässä kuten FROZENissa!! Täysin pliz tehdä asialle jotain kiitos
Se on mielenkiintoinen, rakastan sitä, mutta vihaan mainoksia, mutta se poistetaan pian, pidän siitä todella paljon😁
Ei pahalla mutta tämä peli on parempi kuin ton gold run koska hienommat tyypit ja kaikki on hienompaa
Minun suosikkini on puhuva tom -sankari
Tämä peli on hyvä, mutta siinä on 3 syytä, miksi et antanut sinulle 5 tähteä, yksi ohjaimet joskus eivät toimineet 3 on joitain virheitä, korjaa se ja liian paljon mainoksia
Kun yritin ladata sen, ajattelin, että se olisi hauskaa. Mutta kun avasin pelin, sitä ei tullut ollenkaan. Se latautui aina. Yritin sitä 10_15 kertaa ja halusin vain poistaa sen. Ei ollut niin paljon eroa "kultakuumeesta" riippumatta siitä, mitä se tekee, ovat mukavia.
Talking Tom Hero Dash অ্যাকশন fxt
Se on okei. Mutta Gold Run on parempi, et saa mitään hyötyä uusien skinien hankkimisesta, joten miksi tuhlata rahaa tähän peliin. Ja mielestäni ainoa hyvä puoli tässä ga,e:ssa on se, että saat ultra-arkkuja keräilemällä erikoisesineitä (kuten viikon takaiset muistiinpanot), se auttaa uutta ja kokenutta pelaajaa, koska tarinatilan saaminen kestää niin kauan. läpi, ultrarintakehät auttavat
Hauskaa ja hienoa, mutta tuhoaa kaiken saattamalla puhelimenikin pysähtymään, parantamaan paljon, jos voit, koska ihmiset eivät lataa sitä tähän ongelmaan ja se tapahtuu jokaisessa puhuvassa Tom-pelissä, se on mahtavaa, mutta se ei auta. työskentele kovemmin plz😊😉😔😔😑😑😑😑👌👌👌🤩🤩🤩🤩🤩🤩🙃...
Talking Tom Hero Dash Acción fyq
How to Play Talking Tom Hero Dash... - Youtube Gamer Parth
Pidän tästä pelistä erittäin helppoa 1 päivässä itse pääsen Hank alueen grafiikka oli mukavaa. Mutta vain yksi suuri ongelma tämä peli oli aina silmiinpistävä eikä niinkään kiinnostava, ja tarvitsen hieman huolellisuutta. Joten tästä suuresta ongelmasta annan pelille vain yhden tähden
Pidän tästä pelistä, mutta kun pelaan tätä, sammutan aina wifi-yhteyden useista mainoksista, joita vihaan mainoksia, voitko ottaa mainokset pois
5 merkkinen suurin liivi
Pidän tästä pelistä, koska tätä peliä on erittäin mielenkiintoista pelata, joten uskon pääseväni korkealle tasolle, pelaan erittäin hyvin, kiitos, että teit tämän pelin, voin antaa sinulle kaksi tähteä
Tämä peli erittäin superpeli Rakastan tätä peliä ❤️
Rakastan tätä peliä, mutta se on erittäin vaikea lapsille, joten annoin 2 tähteä
Jos sinulla on at&t-puhelin, älä edes yritä ladata sitä. Minulla oli se aiemmin tabletissani ja se oli hieno peli. En voi ladata sitä puhelimeeni. Se on luultavasti pelikauppa, mutta jos se ei ole, korjaa tämä ongelma. 😊
Talking Tom Hero Dash ایکشن spgc
Päivitä se ja lisää uusi Mal ja ihminen, se on tylsää
Pikkuveljeni rakastaa tätä :3
sen mukava peli lisäät apua numeroiden rakentamiseen
Poistettu... Mainokset ovat erittäin ärsyttäviä ja häiritseviä. Tappaa kaiken hauskuuden. Jos olisi mahdollista lisätä mainoksia, ne tekisivät.
Pidän näistä peleistä, mutta aina kun avaan sen, se latautuu ja näyttää kaksi mainosta, jotka ovat niin ärsyttäviä. Korjaa tämä häiriö. sanot nuo sanat, kiitos paljon
My Talking Angela Google Play Review ASO - AppFollow
Tämä peli on paras. Tämä on ensimmäinen kerta, kun pelasin sitä kahteen vuoteen, ja minulla on jo Hank.
Tosi hyvä peli mut heittää aika käyttää ulos hyvä peli mutta kaatuu välillä
Se on hyvä, mutta liian hidas ja sisältää paljon mainoksia. Joten plz paranna tätä peliä 🙏