Post by amosinesos on Mar 8, 2022 13:28:15 GMT -8
------------------------------------------
▶▶▶▶ Super Stylist Fashion Makeover ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Super Stylist Fashion Makeover IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ inga annonser ▞▞▞
▞▞▞ Super Stylist Fashion Makeover 2022 version ▞▞▞
Jag uppdaterar mitt tidigare betyg. Jag älskar det här spelet och har spenderat mycket av mina surt förvärvade pengar och tid på det. Jag bytte apparat och återställdes till 0, inklusive alla pengar jag lagt in i det. Har kontaktat flera gånger för att stödja och inte fått hjälp. Antar att jag måste ta bort och hitta en ny favorit, det gör mig ledsen, det är väldigt tråkigt att support inte kan hjälpa mig att få tillbaka mitt spelande och alla pengar jag har investerat i det här spelet!
Jag älskar det här spelet, men det har blivit så glitchy under de senaste veckorna. Jag önskar att det fanns ett sätt att blockera särskilda annonser "blackout Bingo" för ett exempel. När den annonsen väl kommer upp fryser allt, det finns inget alternativ att x-out, det tar dig bort till 2 separata sidor innan du kan återgå till spelet som sedan fryser. Också på sistone när du tittar på annonser för att vinna belöningar, får du inte belöningarna. Oavsett om du tittar på hela eller upp till den angivna tiden.
Jag älskar det här spelet men det har några problem som du måste fixa dem
irriterande !! det hade varit trevligt att spela dessa appar, jag slösar bort min tid på annonser .. seriöst, jag kan minska varje spel med annonser !!!!! inte så roligt! många kranar bortkastad tid som jag inte längre kan njuta av!
Hej jag gillar verkligen det här spelet buuuttt för mycket mycket mycket många annonser snälla fixa detta du tvingar oss att titta på annonser för varje steg vi gör det så irriterande att jag fortsätter att undvika att spela det bcz av det här jag förstår att det behövs men jag gör det inte tror det är så välbehövligt. Det är första andra snälla när vi vill köpa något med diamanter, ställ gärna en fråga innan. ibland rör vi de rekommenderade föremålen av misstag och vi förlorar alla våra diamanter för ingenting Tills dessa är åtgärdade kommer mitt betyg att vara lågt
Jag älskar spelet men det fixade det, fortsätt till en svart skärm, jag hatar det
Jag gillar verkligen det spelet, det är roligt och du kan bli skapad men jag skulle älska att på något sätt tjäna några Energie-poäng för att spela längre på spelet utan att behöva vänta så länge.. Värt att prova💕
Super Stylist Fashion Makeover Roolipelit cxg
De fortsätter att radera min recension! I princip... betalade för inga annonser inom 24 timmar var de tillbaka. Jag började min recension på 3 stjärnor på grund av detta. Lugnt företag
Jo det är ett trevligt spel men det kommer alltid annonser och det dåliga är att när det finns annonser blir det ofta svart och tomt jag kan inte komma därifrån så jag går tillbaka till spelet sen gör jag det igen då gör jag det igen det blir svart och sedan tomt igen. . Om du vill att vi ska titta på annonserna ska du inte göra det
Ganska bh tycker en kille i alla fall 🌋🌋🌋🌋🌋🌋🌋.
Block Tank Wars 2 Premium არკადული uew
Så jag har sett andra recensioner av samma problem och jag trodde att det bara var jag, men när jag får annonser skulle det bara visas en svart skärm utan ett "x" och jag måste öppna appen igen men bombarderas med spelets reklamartiklar . Vänligen fixa det, spelet är inte så dåligt heller
Det brukade vara ett bra spel men nu är alla dessa annonser och minispel omöjliga att vinna, även kläderna måste ha diamanter för de flesta av dem
Jag gillar verkligen att spela spelet, men på senare tid har mitt spel kraschat och jag kan inte slutföra någonting under evenemang. Jag har försökt att tvinga fram sluta, stänga spelet och öppna igen. Fortfarande inget
för många annonser och du blir särskilt bombarderad med tusentals köperbjudanden i spelet vilket är riktigt irriterande. Dessutom gillar jag fortfarande spelet
Jag tycker om att spela spelet men det frös bara på mig. Jag kan inte längre spela den, den startar och sedan blir den mörk och fryser
Det var riktigt roligt tills jag vann allt, det är tråkigt med vad som helst att vinna. Jag hoppas att vi lägger till några utmaningar och evenemang här snart. Annars finns det ingen riktig anledning för mig att spela.
Super Stylist Fashion Makeover રોલ પ્લેઇંગ khnf
Jag älskar kläderna och jag stannar uppe hela natten och leker som om jag vore en riktig stylist. Jag önskar att du kunde skicka mig flera kläder och skor och accessoarer att matcha!!!!!!!!!!
Såååå roligt och man behöver inte vänta läne
Vad är det med alla upprepningar av utmaningarna? Nästan varje utmaning är en upprepning, färgutmaningarna är ALLA desamma. Jag har gjort bröllopsutmaningen tre gånger den här veckan. Det är så dyrt att det finns för popup-fönster innan du ens startar ett spel längre.
Jätte roligt bra det finns inget dåligt jag kan säga om spelet
Jag älskar det här spelet. Det är roligt och intressant utmanande och behöver inte lägga mycket tid på att tjäna kredit
Det är ett roligt spel, men när jag flyttade telefoner var jag tvungen att skapa ett nytt konto bara för att logga över till det gamla kontot.
Jag har precis börjat spela det här spelet men det har så många annonser och när jag spelar blir min skärm svart och jag måste börja om på spelet. måste definitivt fixas inte säker på hur länge jag kommer att spela det om detta fortsätter
Jag brukade tycka att den här appen var fenomenal. Nu vet jag inte om jag vill fortsätta spela det. De har tagit bort all möjlighet att försöka tjäna designerkort i biljettspelet, bytt utklädningsområdet så att du inte kan se den övergripande outfiten du sätter ihop för att kontrollera och se om du gillar det du sätter ihop, evenemang är extremt korta, de flesta designerkollektioner är endast för evenemang/begränsad tid, och den extrema kostnaden för saker är högre än någonsin. Jag är faktiskt ledsen att jag lagt några $ i appen.
Det här var ett fantastiskt spel, sedan finns det plötsligt fler annonser än spel. Förut tittade du på annonser för att få gratissaker men nu är de före under och efter varje uppgift. Jag har inte tillräckligt med tid för så många annonser från ett spel.
Den här appen är fantastisk. När jag spelar det här spelet känner jag att det är min egen butik och mina kunder och vad vi anpassar punktadress för dem och ger dem så när jag spelar det här kommer det att bli så intressant.. men när jag spelar spelet idag skulle jag förbereda adress till min klient när jag var redo att klä min klient jag var så exalterad över det... Men mina krafter kom till 8/50 så jag kunde inte klä upp mig... Det här är det enda problemet... Hur som helst är det häftigt spel...
Den här appen är så himla bra 😗
Jag gillar verkligen spelet men det finns bara för många annonser, jag kan inte ens spela en minut utan att bli bombarderad med annonser.
Varje gång jag kommer till en viss punkt slocknar skärmen och laddas inte. För övrigt är det ett roligt spel.
Du behöver ett sätt att rapportera buggar, jag kan inte slutföra en modevisning eftersom den missar och sedan fryser. Varje gång jag får en mistspelsannons på det här spelet, tvingar den mig automatiskt till appbutiken utan att jag rör min telefon. Det är riktigt irriterande och väldigt otippat, varför skulle du tro att folk skulle vilja stödja en app som försöker tvinga sig på oss?
Spelen är fantastiska, annonserna suger. Jag har inget emot några annonser då och då, men jag har något emot när det blir överdrivet, jag svär att jag får dem varje minut och det gör spelet så olustigt att jag vill avinstallera det ibland.
Helt ok, ganska roligt! Men min kompis har samma spel och ungefär lika långt som mig! Men hon får alla kläder i en massa a andra färger, men inte jag!?
Kära galna labb, det är ett fantastiskt spel. Det har varit väldigt kreativt på modet sedan dess och det är riktigt bra också och jag älskar det här spelet, det är faktiskt inte bara det första eller andra spelet som jag gav 5 stjärnor, jag säger att dina spel är fantastiska, det är därför jag gav dig 5 stjärnor i hela spelet Jag spelade. Till sist men inte minst säger jag Wana att du är bäst, fortsätt så, tack
Kul och älskar att byta kläder för olika tillfällen och människor. Från kläder, frisyrer och smink. Super söt och rolig! Utmaningarna är roliga. Jag har spelat det här spelet i flera år nu och en hel del kinks har fixats/lösts. Ha kul att spela alla. 😁👍🏼
Jag älskar det här spelet, därav den 5-stjärniga recensionen. Det enda jag skulle vilja ändra på är när du går upp i nivå och kan låsa upp tidningar med diamanter. Jag har 2 som jag inte kan låsa upp eftersom diamanterna är så höga. Jag vet att du kan tjäna diamanter men det är vanligtvis 3-5. Jag har spenderat pengar på det här spelet men jag kan inte hela tiden. Jag önskar att du bara var tvungen att betala mynt för att låsa upp tidningarna eller göra det så att diamanterna blir mindre.
Jag älskar 🥰 💖 det här spelet jag spelar det hela tiden, det är min gå till modespel för minskande annonser och mängden samlingar vi kan tjäna har definitivt förbättrats. Jag är imponerad att du definitivt går utöver för dina spelares njutning och Jag uppskattar det, jag rekommenderar ditt spel till folk hela tiden i alla fall, här är några grejer jag hoppas att vi kanske kan få i framtiden för 2022 en kategori för strumpor, leggings och strumpor samt en kategori för handskar och håraccessoarer i alla fall. Tack igen vi 💖 u 🥰
De nya annonserna som säger "läs mer" fryser och det är väldigt irriterande. Älskar appen och dina andra annonser fungerar ok. Annars skulle det vara 5 stjärnor lätt.
)Detta är till Jo woods kommentar) det är inte deras fel att de faktiskt inte kan kontrollera annonserna så sluta vara en KAREN (till spelet) det här är ett härligt spel 👏 Jag gillar det verkligen
Jag gillar verkligen det här spelet mycket men det kraschar hela tiden. Nu låter den mig inte ens spela den. Ughhhh
Oavsett vad jag gör får jag ett dumt felmeddelande när jag försöker delta i designtävlingar. När detta är fixat kommer jag att ändra betyg. Behöver fler frisyrer, ögonskuggsfärger och läppstiftsfärger också.
Ett av dom roligaste stylist spela jag spelat
Du får inte tillräckligt med klienter för att gå upp i nivå. Du måste vänta i evighet. kontanter utan anledning. Jag var tvungen att spendera 40 riktiga pengar för att få saker innan det gick ut. Men jag har så mycket pengar i spelet från grejer men inget att köpa. Behöver .bör ha sätt att få vänner och chatta och tjäna på att hjälpa vänner att få kunder från vänner. Logga in outfit tillbaka plz. Sluta ladda ädelstenar för kataloger med lev upp plz zoom opt. Fler högre gratis, vinna och utmaningar av gem .fler smyckekataloger individuella köpoptionskataloger
Lite jobbigt att behöva vänta så länge på nya "blixtrar". Fina kläder, men skulle vilja ha fler frisyrer.
Trevligt spel men så många annonser och svåra att öppna nya kataloger..
För många annonser! Och alltid samma om och om igen.
Efter uppdateringen fungerar inte min Fon som den ska... Jag hoppas den där uppdateringen med heminredning som v kan ändra i den....måste där...
Det är roligt......