Post by puvewargamen on Mar 8, 2022 21:19:04 GMT -8
------------------------------------------
▶▶▶▶ FreeFlight Pro ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ FreeFlight Pro IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ hacke ressource ▞▞▞
▞▞▞ FreeFlight Pro 2022 version ▞▞▞
Anmeldelser siger det hele RTH, GPS, NOGLE gange IKKE GODT
Jeg kan ikke logge ind på kontoen med de betalte opgraderinger. Flere gange brugt timer på at prøve at få det til at fungere. når appen virker, elsker jeg min papegøjedrone. det er desværre ikke meget over 50% af tiden.
bruger på galakse S7 - trykket start. dronen lettede, appen styrtede ned. dronen blev på stedet, og hver gang jeg forsøgte at oprette forbindelse igen, gik appen ned igen. til sidst lod jeg den ramme noget og styrte ned, så jeg kunne nærme mig den og tog batteriet ud. tak skal du have.
Afbryder forbindelsen
Desværre, indtil dette er opdateret til at fungere med en Samsung Note 9 (og tilsyneladende flere andre Samsung-modeller baseret på anmeldelser), er appen, og derfor Bebop 2, fuldstændig ubrugelig. Nedbrud umiddelbart efter tilslutning. Måtte løbe indenfor med en drone svævende midt på gaden og finde min kones iPhone, downloade appen og få den ned. Alvorlig sikkerhedsrisiko.
Appen tillader mig ikke at købe "følg mig"
Elsker den! Super nem at kontrollere dronen med! Helt præcis i realtid!
Top!
FreeFlight Pro Entertainment vev
Giver 3 stjerner, da appen ikke virker alene på min galaxy s8 som for alle andre brugere, venter på patch-opdatering! Gør også en app kompatibel med kindle fire venligst Parrot, så jeg kan bruge min som en større skærm! Tak!
Meget god app bedre på droid telefon og tablet
Det er okay
Det er OK, men for at få et kort til at downloade, skal du betale $$$$$ for nogle ting skal være gratis & kan ikke finde ud af at skifte til fod, miles, inches fra europæiske mål
Kalibreringen på denne app fungerer ikke og lukker hele tiden min app ud
Dette er IKKE en robust app til kontrol af dyre droner. Jeg bliver ved med at have problemer efter problemer efter problemer med denne app på Galaxy S7.
Rimelig god app, men mangler mulighed for at vise kejserlige mål. Flyveplanmuligheden er god, men burde ikke skulle betale for den. Der er en følg mig mulighed, men jeg betaler ikke for det. Denne mulighed bør også inkluderes uden at skulle betale for det. Alle andre drone-apps inkluderer muligheden gratis. Rækkevidden på 1,2 mil er fiktion, fordi tab af forbindelse sker hyppigt på omkring 300 meter. Højdegrænsen på 150 meter bør ophæves. Andre droner har ikke en højdegrænse. Denne app kunne være så meget bedre.
Fungerer anstændigt nok selv, mens den er i brug, og kombinerer den med en Parrot drone. Vil du virkelig gerne have en version til Windows, da hvem vil lave flyveplaner på en lille telefonskærm? Endte med at slette det, fordi selv når det ikke er åbent, dræner det mit telefonbatteri, hvilket er uacceptabelt. dræn 9 % batteri fra 7:00 til 13:30 i henhold til min Android-batterisporer. Prøvede mange forskellige måder at deaktivere det fra at gøre det på, og det eneste, der virker, er ved at afinstallere det fuldstændigt. Jeg sælger min BB2 og får en DJI-drone med mindre fejlagtig og frustrerende software.
gør hvad der skal
Jeg brugte denne app til at flyve min Bebop 2 på Samsung s7 i flere måneder uden problemer. Alt fungerede fantastisk. Var en absolut fornøjelse. Så en dag holdt den op med at vise alle HUD-kontrollerne. Så jeg havde ikke længere nogen idé om batteriniveauer, distancedronen var væk osv. Jeg blev ved med at læse op, at det var et problem, du kendte til og ville have det ordnet. Jeg blev ved med at søge efter opdateringer, men det blev aldrig ordnet. Jeg har siden opgraderet til en Samsung s9, og jeg har det samme problem. Vil dette nogensinde blive ordnet?
Appen bliver ved med at gå ned og tvinge lukning på min tablet, galaksefane A og telefon, galaxy j7 sky pro. når den åbner er det en meget fin app
Simce opdateringen Jeg kan ikke logge på my.Parrot ved hjælp af Facebook
Jeg har en Bepop 2 med FreeFlight Pro-appen på min Note8 Samsung og bruger også Skycontroller2. Når jeg går til Flight Director-filmeditoren, kan jeg vælge mine videoer, men så snart jeg prøver at producere videoen eller lave en "best of"-video, fortæller appen mig, at jeg ikke kan gøre det, eller det går ned med det samme. Jeg har prøvet at rydde cachehukommelsen, genstarte, afinstallere - geninstaller appen. Intet virker. Jeg vil gerne betale for premium-funktionerne køb der er link til endda at gøre det. De eneste tilgængelige køb i appen er "følg mig" og flyveplanen. Papegøje, mangler jeg noget, eller er der en fejl?
Jeg kan ikke længere forbinde min telefon til min bebop 2 jeg har brug for en controller dårlig! Baaaad!!
Kræver placeringstjenester uden god grund. Opdatering efter udviklersvar: Placeringstjenester bør ikke være nødvendige for de jordbundne enheder, der bare ruller og hopper. Jeg er modstander af lokaliseringstjenester på telefonen som helhed og vil ikke globalt slå den til bare for en glorificeret fjernstyret bil. Hvis den jorddrone ikke var en gave, ville jeg returnere den. Dette er den app boksen til den enhed, der blev bedt om.
Jeg har bebop 2 abd Huawei p20 pro forbindelse til drone er fint. når jeg skal flyve, går drone-appen ned hver gang..dette var en fødselsdagsgave fra min kæreste, og hun er meget ked af det på grund af det beløb, hun brugte på denne gave til mig, og det virker ikke.. hvordan kan det løses. ??
meget flot😊!
Seneste opdatering har appen konstant nedbrud! LØS DIN SUPPORT-SPEGEGØJE. Meget uprofessionelt at lease en buggy-updste fra et firma af din størrelse. Folk kan potentielt miste deres droner, når appen går ned. Der kunne søges kompensation for ødelagte eller lodde droner fra denne aflyttede updste.
Horizon-kalibrering er brudt for Parrot Disco i SIDSTE 3 versioner af denne app. V5.2.4 er den sidste version, der vil tillade Parrot Disco at kalibrere korrekt. Vær forsigtig!
Ingen problemer med mit nye diskotek og s6 edge
Kan ikke få det til at virke. Bliver ved med at kræve opdatering eller internetforbindelse.
Appen og dronen ser ud til at fungere fint, når min telefon er koblet til skycontroller 2. En dag besluttede jeg kun at bruge min telefon i stedet for. Beboppen tager pænt fart, og appen går helt sikkert ned. Dette er meget uheldigt for de mennesker, der kun har købt papegøjen bebop 2, uden fpv-pakken eller skycontroller 1. PARGØJ....... fix dette nu eller ASAP...bebop 2 er en FANTASTISK drone.. ..lad venligst ikke appen ØDELEGGE dronen. Og det er ikke sjovt, men farligt at fange dronen i luften.
fantastisk app elsker at det er gratis
Jeg sender min Bebop tilbage til refusion og vil købe en konkurrents drone (af sikkerhedsmæssige årsager, for mig selv og familien). appen er forfærdelig og bryder ned med det samme og efterlader dronen svævende. tak for ingenting papegøje. Desværre var jeg nødt til at vælge mindst én stjerne, ellers ville jeg have givet den 0..
FreeFlight Pro Unterhaltung mnqq
FreeFlight Pro تفریح nch
FreeFlight Pro Unterhaltung mnqq
Perfekt! Bruges til mit diskotek. Skuffende, hvordan du ikke kan ændre hastighedsenheden på Android.
Gør hvad den skal styre dronen,
Meget meget god 10 ud af 10 *
spørgsmål? hvorfor når jeg har wifi på mit kamera, virker det ikke, når jeg flyver så hurtigt. når jeg slår co troller fra, tænder kameraet, og app sende mig feedback kommentar eller lukke app? så jeg sendte feedback, og det lukker automatisk appen helt ned hver gang. når den er tilsluttet wifi, flyver den fantastisk, kan bare ikke se kamera eller video!!
Gør et godt stykke arbejde med min papegøje Bebop. Kan ikke komme i tanke om noget, jeg ville ændre ved det.
Woow min bebop 2 afbrudt og har aldrig gjort det i tre år måttet på vurderingen fik appen tilbage til at fungere, og vi vil se, hvordan det går
Appen fungerer fint, nogle gange problemer med at få den til at forbinde med dronen. Har brug for en opdatering for at skifte meter til ft og mph.
POS. drone gik fra 50% til 10% på cirka 3 sekunder, og appen gik ned, selv med controller. Mistede dronen helt. Havde det i 2 dage nu er jeg ude et par hundrede dollars. spild af penge og tid. Retur til hjemmet virkede ikke, og det gjorde den sidste kendte position heller ikke. komplet skrald, meget sur.
FreeFlight Pro تفریح nch
Denne app har fungeret fejlfrit på min Samsung S8. Jeg elsker det!
Det ville også være rart, hvis det havde mulighed for at skifte til imperialistiske enheder fra metrisk system for amerikanske kunder.
Appen fungerer godt og elsker dronen, men at have betalt £££ for den færdige og skycontroller, der opkræver £15 for denne funktion, er overdreven. Overvejede næsten at betale £7,99 for det, men prisen er fordoblet i løbet af natten.
Appen åbner ikke engang længere efter at have brugt den to gange. Det går bare ned, så snart jeg rører ved den. Det er ærgerligt, at du bruger penge på noget, og at den app, der kører, ikke virker. Ville ønske, at det kom med en controller i stedet for en upålidelig app, især for de penge, du betaler for den.
Tank Stars Arkadspel nqd
Okay
7-31-21 købte en helt ny bebop 2 med sky controller 1 og har opdateret controlleren (uden at bruge din fil, da den ikke er gyldig og controlleren ikke genkender den) en free flight pro viser stadig controlleren uddateret, har stadigvæk samme problemer som før med minikort, der viser min selv abd drone vender ikke korrekte retninger 1 er vist vendt til højre for dronens retning, selv når jeg vender samme vej. Nu viser minikort ikke kort under hjemmet og droneikoner på telefonens display.
Appen har meget svært ved at oprette forbindelse til dronen (Bebop), selv når Android wifi eksplicit er forbundet til dronens hotspot. På jorden tager dette mange genforsøg, men når forbindelsen er tabt i luften, er dette uacceptabelt - wifi genopretter forbindelsen, men appen gør det ikke, og dronen kan ikke kontrolleres, dit eneste håb er den automatiske tilbagevenden til hjemmet.
Det fungerer godt, men jeg ved ikke, om det er min drone eller appen, fordi jeg mister forbindelsen omkring 100 meter væk eller 20 meter i luften. Jeg har en papegøje bebop ved ikke om det er den eller appen
stor drone. god service